آونگ ایمیل و تجربه تلخ ایمیل مارکتینگ ایرانی (7 مشکل)

  1. فکت وردپرس
  2. آموزش وردپرس
  3. آونگ ایمیل و تجربه تلخ ایمیل مارکتینگ ایرانی (7 مشکل)

تجربه تلخ من از سرویس ایمیل مارکتینگ آونگ و ارسال یک کمپین 9000 ایمیلی را اینجا منتشر می کنم.

چرا آونگ ایمیل استفاده نکنید ؟

  1. کیفیت سرویس به شدت پایین و پایین تر از پایین و حتی زیر خط یک سیستم آزمایشی هست.
  2. با جیمیل کمپین ارسال کنید سرعت ارسال بالاتر است.
  3. یک کمپین 5000 ایمیلی به مدت 24 ساعت طول می کشد تا ارسال تکمیل شود و این فاجعه است.
  4. درصد زیادی بانس و اسپم را نیز بر روی این فاجعه اضافه کنید.
  5. کلیک روی لینک های ایمیل خطا می دهد. صفحه سفید باز می شود و عملا استفاده از لینک در ایمیل ممکن نیست!
  6. پشتیبانی به هیچ وجه پاسخگو نیست. پشتیبانی در حد صفر و زیر صفر.
  7. ماجرای استفاده از این سرویس و تجربه من را در ادامه حتما بخوانید.
  8. و…

ایمیل مارکتینگ ایرانی !

آونگ ایمیل

یک نفر با نام آقای مجید فتحی یک نرم افزار خارجی متن باز رایگان را بدون حتی فارسی سازی بر روی یک سرور نصب کرده اند و فقط سرویس می فروشند.

خبری از کیفیت، بررسی، پشتیبانی و پاسخگویی نیست.

این سرویس بر روی یک آیپی سرور فعالیت می کند و کمپین ها به شدت در دلیوری مشکل دارند و بانس و اسپم می شوند. پس از اینکه همان درصد باقی مانده ایمیل های باقی مانده نیز دلیور شدند عملا کلیک روی لینک ها با خطا همراه است.

خطای 1001 مربوط به کلودفلیر رایگان! حتی سرمایه گذاری برای یک سرویس cdn هم در این به اصطلاح پلتفرم انجام نشده و تراکینگ کلیک و اپن ریت با مشکل شدید همراه است. کلیک ها که کلا با خطا و صفحه سفید مواجه می شوند.

تجربه تلخ استفاده از آونگ ایمیل (داستان آخرین کمپین)

در تجربه اخیر در ارسال یک کمپین 9000 ایمیلی داستان اینگونه پیش رفت.

دکمه ارسال را کلیک کردیم ولی بعد از چندین ساعت تعداد ارسالی ها صفر مطلق بود.

با پشتیبانی همان چت آنلاین که تنها راه ارتباط است مطرح کردیم کسی پاسخ نداد.

پس از چند ساعت پیام های ما نشان خوانده شده گرفت ولی باز هم پاسخی داده نشد.

بعد از مدتی دیدیم ایمیل ها در حال ارسال شدند ولی پشتیبانی باز هم پاسخی نداد.

یک روز گذشت و در آمار کمپین هیچ اطلاعاتی از دلیور و نرخ باز شدن و کلیک ثبت نشد.

تعداد کمی ایمیل دلیور شد. تعداد اسپم و… را کنار می گذاریم. پس از بررسی کمپین آمار نرخ باز شدن ایمیل ها صفر مطلق را نشان می دهد.

یکی از ایمیل هایی که خودمان دریافت کردیم را باز کردیم. روی لینک ها امکان کلیک نیست.

پس از کلیک روی لینک های داخل ایمیل یک صفحه سفید شامل خطا ظاهر می شود.

با پشتیبانی تماس گرفتیم.

فقط چت آنلاین موجود است که کسی آنلاین نیست و 24 ساعته هم آنلاین نمی شود.

ده پیام دادیم.

پس از ساعت ها فقط یک سلام نوشت و تمام !

آونگ ایمیل مارکتینگ ایرانی

کمپین ما با 9000 ایمیل و تعداد دلیور و نرخ باز شدن و کلیک های خراب نا معلوم با شکست مواجه شد.

ضررهای مالی سنگینی بخاطر اعتماد به یک سرویس ناشناخته متحمل شدیم.

با توجه به اینکه پشتیبانی پاسخگو نیست بهتر دانستیم تجربه تلخ خود را با دیگران نیز به اشتراک بگذاریم.

جالب است با یک جستجوی ساده به تعدادی سایت رسیدیم که سرویس های ایمیل را معرفی می کردند. همین آقای فتحی در زیر کامنت های این مطالب به دنبال بازاریابی برای سرویس خود بودند.

امیدوارم به اشتراک گذاری این تجربه کمکی باشد در تصمیم گیری بهتر شما در انتخاب یک سرویس مناسب.

قضاوت بر عهده شما

آونگ ایمیل مارکتینگ ایرانی
فهرست آموزش ها

2 دیدگاه. دیدگاهی بگذارید

  • سلام من سال ها است که از این سرویس به رایگان استفاده می کنم و هیچ مشکلی ندارم فکر می کنم این نوشته ها از رقیب ها باشد

    پاسخ
    • سلام دوست من
      این مقاله تالیف و تجربه است و مشخصا تجربه هر فردی در استفاده از سرویس ممکن است متفاوت باشد.
      با سپاس

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

فهرست